maanantai 7. syyskuuta 2015

KOTI SISUSTUS. SUOMALAINEN DESING. 



IITTALA. ARABIA. HACKMAN. FISKARS. 



UUTUUKSIA. TRENDEJÄ. 

 
 







KATSO. Tutustu ja tutki. INFO.

Myymälät. Verkkokauppa. SUOSITTELEN Lämpimästi. 





MINÄ&KOTI. Suomalainen DESIGN. 



UUTTA. NYT. MYYMÄLÖISSÄ. KAUPOISSA. 


UUTTA. IITTALA KASTEHELMI.
Minä tykkään ja nautin Suomalaisesta Desingnistä. Seuraan verkkosivujen kautta ja katselen myymälöissä käydessäni mitä uutta ja vanhaa on tarjolla. Tiesin odotta, että syksyllä tulee lisää Ihanaa ja kaunista Iiitalan Kastehelmi- sarjaa. Pitihän se heti katsella ja tutkia. Yksinkertaista ja Kaunista muotoilua. Kestävää ja toimivaa käyttötavaraa omaan kotiin ja arkikäyttöön. 

IHANIA. Pakko saada itselle. HYMY. Ostin alkuun 4 lasia. Kun olin ehtinyt ostaa aiemmin jo Aalto lasseja, pieniä ja isoja. 



 UUTTA. ARABIA. MUUMI. 


MINÄ&MUUMIT.
IHANIA, KAUNIITA. Toimivia ja Kestäviä arki käytössä keittiössä ja kotona.
Tykkään ja kerään muumimukeja. Pakko saada itselle. Olen ostanut 2 uutta MUUMI mukia MUUTTO ja MUUMI neiti. 




UUTTA....













MINUN TYYLI. 

IHANAT JA KAUNIIT Uudet KASTEHELMI LASIT ja MUUMI MUKIT.



UUTTA JA VANHAA....











KIRKAS LASI. Tyylikäs&Ajaton.

Minusta on ihana ja tykkään kirkkaasta lasista. Minusta on kiva yhdistää lasiesineitä ja astioita toisiinsa, ovat minun juttu.


RAKASTAN&NAUTIN Hyvästä RUOASTA&JUOMASTA. 

KOTEILUSTA. Hymy....


OLEN INNOSTUNUT ja AHKERA KOTIKOKKAILIJA.
Nyt minut löytää myös ILTALEHTI. Pippuri. KOTIKOKKI. 

KATSO JA TUTKI. Hyviä vinkkejä ja IDEOITA. Jatkossa MINUN ruoka ja leipomisjutut löytyvät sieltä. 

Kotikokki.net 

 http://www.kotikokki.net/?_ga=1.122423755.1701330366.1428093905


ILTA-SANOMAT. ILTA-LEHTI. Seuraan Uutisia&Trendejä  verkkosivujen kautta. PIPPURI.



PIPPURI. Kivoja kuvia ja vinkkejä kokkailuun kotona. Tykkään&NAUTIN. Suosittelen lämpimästi. HYMY.






Minä&MINUN TYYLI. KOTI. SISUSTAMINEN.

ESTEETIKKONA, Nautin ja tykkään kaikesta kauniista ympärilläni.

Tykkään kattaa pöytää, sisällä ja ulkona ja SISUSTAA KOTIA.


KOTI. SISUSTUS. UUTISET. TRENDIT. 

Tykkäsin ja seurasin ASUNTOMESSUJA Vantaalla 2015. 

SINÄ? 

UUTISIA Tutkin ja seuraan edelleen....HYMY. 

























...




Ei kommentteja: