keskiviikko 9. syyskuuta 2015

RAVINTOLAT. RUOKA&JUOMA.

KAHVILAT. 


MINÄ&RUOKA. Minun yksi HERKKU&SUOSIKKI RUOKA. Nam.

RAVINTOLA RUOKA VALINTA. 

Syytä Herkutella&Juhlia...Elämän Nautinto. 



MINÄ&RUOKA. RAVINTOLARUOKA vs. KOTIRUOKA

Minulle Tervellinen Elämäntapa, Hyvä Ruoka ja Juoma ovat tärkeitä, 

Elämässä, jokapäivä ja Arjessa.

Ei ole sama mitä suuhusi pistät ja mitä syöt. Kaikki syömäsi ruoka ja elämäntapasi vaikuttavat Sinuun, Terveyteesi ja Elämääsi.

Minä Syön Tervellisesti, säännöllisesti ja seuraan Julkisten tiedotusvälineden kautta, Terveys- ja Ruokavalio suosituksia. Mutta minä en ole mikään Kasvisten ja salaattien syöjä. Olen lihan syöjä, Ihminen, joka tarvitsee monipuolista, vaihtelevaa ja tervellistä ruokaa.


RUOKA. MAAILMA. FAJITAS&Tex Mex. Kiinalainen WOK.

SEURAAN Uutuuksia ja TRENDEJÄ, kotimaassa ja Maailmalla.

Olen tutustunut lehtien ja tv:n kautta, erilaisten maiden ruoka kulttuureihin ja Trendeihin.
Ensin minua kiinnostivat ja viehättivät Kiinalainen, Japanialainen ruoka. Tein itse Liha-Kasviswokkia, joka on myös yksi perheemme suosikkiruoka. Tulee tehtyä liian harvoin.

Toisena mielenkiinotoisena ja merkittävänä muistona, urheilun seuraajana ja penkkiurheilijana, vuosia, vuosikymmen sitten  luin lehdestä ex. Taitoluistelija Rahkamo ja Kokko lehti juttua. Siinä siihen aikaan, Lahjakas-maailmalla menestynyt taitoluistelija pariskunta, kertoivat elämästää maailmalla, urheilusta ja ruuasta. Jutussa oli ohje Itse tehdyille Fajitaksille ja lisukkeille. Mikä lehti, en enää muista?Kuka muistaa, olisin kiitollinen tiedosta.

ENNEN ja NYT. 

Ruokakaupoista ei löytynyt valmiita Fajitaksia, tacoja ja muita lisukkeita, kuten nykyään löytyy myymälöistä hyllyistä, metri tolkulla. Joten tein alusta asti Fajitaskuoret, lisukkeet ja täytteet. Erinomainen ruoka, kun jokainen saa itse koota omalle lautaselleen, omia suosikki täytteitä ja lisukkeita.
Ehdoton Suosikkiruoka meidän perheessä, kana, liha tai jauheliha täytteet, lisukkeet. Jokaiselle Perheen jäsenelle, jotakin hyvän makuista. On myös Suosikki kavereiden keskuudessa, synttäreitä juhliessa.

RAVINTOLARUOKAA ja ANNOKSIA voi tehdä myös kotona ja itse.

Minä olen löytänyt monta Ihanaa ja herkullista Vinkkiä&ideaa, liikkuessani ymprästössäni ja keräämällä oman makuisia ohjeita ja respetejä, omaan kotiin ja keittiöön. Minä olen tehnyt edellisten lisäksi, Hampurilaisia, Pizzaa, Lasagnea, Barbegue eli Grilliherkkuja, Fondueta eli juusto dippausta jne.


SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI MAISTELEMAAN ERILAISIA MAKUJA....MAAILMAN JA KOTIMAAN RUOKIIN JA LEIVONNAISIIN...RAVINTOLOIHIN JA KAHVILOIHIN. 







 


 

TYKKÄÄN. SINÄ? HYVÄ RAVINTOLA KAHVILA.

Minä Tykkään ja Nautin kokeilla Uusia, Trendikkäitä ja erilaisia Kahviloita ja Ravintoloita.
Näin olen löytänyt monia mieleisiäni ja viihtyisiä paikkoja, eripuolilta Suomea. Valitettavasti osa omista Suosikki paikoistani ei ole auki enää, ovat lopettaneet ja Uusia on tullut tilalle. 

Minun Mielestäni Hyvä Ruoka Ravintola ja Kahvila on....
Palvelu Reipasta, nopeaa, huomioivaa ja asiantuntevaa, asiakasta arvostavaa.
Ruoka valikoima ja lajitema, laatu-hinta suhde ok, ravintolan ulkonäkö ja siisteys ok, ilmapiiri ja muut asiakkaat. 

ARVOSTAN KÄDENTAITOJA JA AMMATTITAITOA. 

Ruan tekemisen ja leipomisen taito, on myös Käden taito.




ELÄMÄ&ARKI on täynnä VALINTOJA....

Miten Sinä ja Perheesi valitsette? 


HYVÄ RUOKA&JUOMA ovat Yksinkertainen Elämän Nautinto. Nautin&TYKKÄÄN. 

Hymy.

Ei kommentteja: