maanantai 22. kesäkuuta 2015

KOTI&PUUTARHA. Kauppojen VALIKOIMA. VALINNAT.

2. RUOKA&JUOMA. GRILLAUS. JÄLKIRUOKA. 


Nauti&LoVeHOME. LUO OMA TYYLISI. 


MENU.

Minun TYYLI ja VALINNAT. PÄÄRUOKA, LISÄKKEET ja JUOMAT.








MENU.

SISÄFILE-KASVISVARTAAT.
Uudet Perunat, keitettynä.

Lisäke. Kukkakaalipyree.
Lisäksi Sipulia, maissipaloja, juustoa, ananasta ja 
Pekoni-herkkusieni, grillattuna ja vartaina.

Jälkiruoka. 

PikkuLETUT, jäätelöllä ja hillolla.



Tärkeät ja aikaa vievät, GRILLAUKSEN ESIVALMISTELUT.






JATKA Grillauksen esivalmisteluja. OTA Liha lämpenemään n. puoli tuntia tai 1 tuntia aikaisemmin, kun aloitat Grillauksen. 

Minä valitsin tällä kertaa SISÄFILEEN, Pehmeästi pippurinen. Kotimainen, Atria n. 750 g.



Leikkaa Liha, sopiviksi paloiksi Grilliin.

Minä käytin n. puolet Sisäpaistista 2 hlölle/ateria.



Minä Voitelen Grillaus kastikkeella KAIKKI Grillattavat ruoat, ennen kun vien ne Grillin luokse ja alan Grillata.  





LAITA GRILLI LÄMPENEMÄÄN.



GRILLAUKSESSA Tärkeitä.

Grillauskastike. Mausteet, käyvät myös Pöytämausteeksi.




LAITA PERUNAT KIEHUMAAN.



VIE VALMIIT GRILLATTAVA RUOKA ja TARVIKKEET, Grillin viereen ja lähelle. AINA, ennen kuin aloitat GRILLAAMISEN.


ALOITA GRILLAAMINEN.





SUOSITTELEN. Hyvä VINKKI. 

Voitele Grillaus kastikkeella aina silloin tällöin Grillauksen aikana, Kaikkia vartaita. Minä katselen kellosta milloin aloitin, ja millon seuraavaksi tarkastan tilanteen ja käännän, voitelen tarvittaessa.


Kääntele ja siirtele vartaita ja kaikkia grillattavia ruokia, kaikille neljälle sivulle, Grillauksen aikana.

Säädä GRILLIN lämpötila. Ei liian kuuma, Grillattava ruoka palaa.
Eikä myöskään liian mieto lämpötila, Grillattava ruoka ei kypsy.





GRILLAA LOPUKSI JUUSTO ja ANANAS RENKAAT.


Minulla oli Säilyke Ananasrenkaita  ja Grillattava juustoa, GRILLAA Viimeiseksi. Ei tarvitse kuin kääntää kumpakin puoli ja ovat valmiit syötävksi.




VALMIIT Grillattavat RUUAT. 

Ananakset ja juusto, Grillattu kummaltakin puolelta. 


KATA RUOKA PÖYTÄ.










RUOKA. JUOMA.








Yleensä Tarjoan ruuan kanssa Kylmää vettä ja maitoa. 

Sillon tällöin, viiniä myös. 

Nyt Juhannuksen ja Kesän kunniaksi, avasin yhden aiemmin jo ostamani, Kuohuviini pullon.

Uusi maku minulle, FREIXNET jääkaappi kylmänä.
NAM. Maistui hyvälle ja TYKKÄSIN. Suosittelen. 


RUOKA ON VALMISTA. SYÖMÄÄN. 












Minun Herkullinen ja nätti Annos. 

Ihana tuoksu. Uusien perunoiden päälle voita.

Aloitan yleensä maissin syömisellä, päälle voita.





...




Ei kommentteja: