sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

MINÄ. MUOTI&TRENDIT. OMA TYYLI.


KOTIMAA. MAAILMA. TRENDIT. SEURAAN. 

POIMIN&KERÄÄN Itselle ja TYYLIINI SOPIVAT. 

1/2

Kuva FEMINA

RUOTSIN Muotia&Trendejä. Tykkään.

Kiva ja NÄTTI KUVA.
Toisen värisinä, Minulle myös KIITOS. 



Kuva ANNA.fi 

UUSI ja Trendikäs. Shortsi haalari. 

KIVAN NÄKÖINEN. Tykkään. 

Kuva ANNA.fi 


TRENDIT. Uutuudet. Tämäkin on kivan näköinen ja nätti.





KUINKA PALJON ULKONÄKÖ SINULLE MERKITSEE?

Media ja Muoti MAAILMA IHANNOI ja Mainostaa

Langanlaihoja ja Kauniita MALLEJA.

Kaikista Naisista ja Tytöistä, ei tule kuitenkaan IKINÄ MISSI JA MALLI MITTAISIA JA MUOTOISIA! TOSI ASIA.

Mielestäni ULKONÄKÖ EI OLE TÄRKEIN IHMISEN persoonallisuuden ja tai Hyvän Ihmisen piirre ja ominaisuus. Hyväsky ja arvosta Erillaisuutta.

Erilaisuus tekee Elämästä ja Ihmisistä RIKKAAMMAN. 

ELÄMÄSSÄ TÄRKEÄÄ ON. ELÄ ja NAUTI! Hymy.

ARVOSTA ITSEÄSI, Ole Oma Itsesi AINA. Noudata Terveellisiä Elämäntapoja, Syö terveellisesti, Liiku säännöllisesti, Rentoudu, Nuku riittävästi ja Huolehdi Itsestäsi. Ole tyytyväinen Vartaloosi ja ulkonäköösi. 


YOU are AMAZING... just YOU ARE. 


MySTYLE&BE Pretty. TÄMÄ ON MINUN JUTTU. Hymy.

MINÄ. Tykkään Kesästä ja Odottelen Lämpimimpiä Ilmoja ja AURINKOA!



Tykkään Mekoista ja hameista, etenkin KESÄISIN ja JUHLISSA. 

SUOSIKIT. Käytän Perusvärejä Vaatetukessa, mustaa, harmaata ja valkoista.
Tätäkin Keäsistä mekkoa, meinaan käyttää näin ja sitten, jonkun kivan paidan kanssa.
Jakut, paidat ja Asusteet voivat olla sitten värikkäimpiä, kukikkaita ja eri materiaaleista. Tykkään.



Nautin myös paljain jaloin ja varpaat paljaana, kävellä sisällä ja ulkona kesäisin.

SUOSITTELEN Lämpimästi! 

Paljain jaloin kävely, tekee jaloille hyvää ja on Terveellistä.



NAUTIN, keräilen ja Tykkään myös KORUISTA, HUIVEISTA, KENGISTÄ, 

LAUKUISTA ja muista ASUSTEISTA. Vaihtelen niitä sesonkien ja omien fiilisten mukaan. KIVAA PIRISTYSTÄ ARKEEN ja PUKEUTUMISEEN. 


KIVAT ja Nätit Pikku LAUKUT.
UUSI LOMPAKKO.

Miten Iso Lompakko, joka on puolet suurempi kuin vanha, VOI mahtua pieneen käsilaukkuun?
Lisäksi Naisen KäsiLaukkuun tarvitsee, AINA myös jotain muutakin kuin pelkästään lompakon.
MINÄ tarvitsen ja käytän enemmän, Isompia käsilaukkuja. SINUN Valinta?




UUSIN, NÄTTI ja KIVA LAUKKU. TYKKÄÄN.

Toiseksi Uusin laukku kiva ja nätti.

Nyt en ole vähään aikaan käyttänyt.

VANHA ja KULUNUT Kiva&Nätti LAUKKU.
TYKKÄSIN.






NÄTIT&Kivat. JUHLAAN JA ARKEEN Hameiden, 

Mekkojen ja housujen kanssa. 

Nämä myös Minun SUOSIKKI kengät, joissa on korkeampi korko. Hyvä kävellä.




MINUN SUOSIKKI KÄVELY KENGÄT, Nyt KESÄLLÄ.

MINUN JALAT viihtyvät mukavissa ja kuluneissa kengissä, 

jotka ovat muokkautuneet minun jaloille sopiviksi. 


UUDET kengät etenkin, eivät aina sovi minulle.
Minulla on niin hankalan muotiset jalat, että saan helposti rakkuloita.
Etenkin kantapää rakkulat ovat minulle yleisiä, kivuliaita ja hitaita parenemaan.
ONNEKSI on kehitetty Hyviä ja laadukkaita RAKKOLAASTAREITA.
 Katso ja tutustu valikoimiin kaupoissa ja Apteekissa.








NÄMÄ Kivat ja NÄTIT Kesä SANDAALIT odottavat vielä, ilmojen lämpenemistä. Tykkään. SINÄ? 


TÄRKEÄÄ on myös huolehtia ja hoitaa JALKOJA ja Varpaiden kynsiä.


MINÄ huolehdin säännöllisesti jalkojen ja käsien kynsistä ja Terveydestä, hyvinvoinnista.

Joka päivä ja viikko ja tarvittaessa, Rasvaan, leikkaan ja viilaan kynnet, lakkaan tai poistan lakat kynsistä, laitan laastareita jne.
KESÄISIN JA TALVISIN joutuu rasvaamaan useammin, päivittäin, jalat, kädet ja koko vartalon.


SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI! 



MITEN SINÄ HUOLEHDIT ITSESTÄSI?

Jaloista, Käsistä ja koko Ainutlaatuisesta, VARTALOSTASI?



Minulla on myös muita kenkiä ja laukkuja .....HYMY. 

...



Ei kommentteja: