sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

MINÄ. MUOTI&TRENDIT. OMA TYYLI.


KOTIMAA. MAAILMA. TRENDIT. SEURAAN. 

POIMIN&KERÄÄN Itselle ja TYYLIINI SOPIVAT. 


2/2

YOU are AMAZING... just YOU ARE. 


MySTYLE&BE Pretty. 

TÄMÄ ON MINUN JUTTU. Hymy.


MINÄ. Ainutlaatuinen&Persoonallinen MINÄ. 

LIFE&Living....BeME&Arvostan Itseäni. SINÄ?

Minä olen vartalo tyypiltäni KURVIKAS. 

Minulla on Naisellisia muotoja, rinnat ja lantio, lisäksi Pitkät jalat. En ole laiha, enkä lihava. Vartalossani on ongelma kohtia ja puutteita, parannettavaa Aina on. Maailmassa....Kukaan ei ole täydellinen.


Everybody get OLDER....NOBODY is PERFECT. 

Accept TRUTH. Life is GIFT&VALUABLE. 

LIFE&Years go ahead....Grow....Be ADULT. ENJOY Life&Days.



Minä ja Minun TYYLI.



MINÄ Tykkään Tunikoista, Lyhyistä NÄTEISTÄ mekoista, hameista ja kapeista&joustavista TREGGINS. LEGGINS jne. housuista.

Minulla on monenvärisiä ja pituisia housuja, kapreja ja shortseja, eikä pelkästään farkkukankaasta.

VAIHTELEN&Tykkään eri väreistä, myös farkkujen eri pesuista.


Nahkatakkia käytän, kun on todella kylmä.


Muodikas AINA, AJATON&NÄTTI.

Musta-Valkoinen aina muotia.

Asusteet kengät ja laukut, ovat minulla yleensä mustia. Helppo yhdistää muihin vaatteisiin. 
Suosittlen kestäviä tuotteita. Tykkään myös nahasta ja tekonahkakin ok




Näin Alku Kesänä, Ilmat ovat olleet vielä kylmät ja vaihtelevat, joten aina pitää pitää mukana jotain pitkähihaista, neuletakit ja puuvilla takit, ovat nyt minulla käytössä.

MINÄ. Tämän hetkinen TYYLI. Kun ei vielä vähemmissä vaatteisssa tarkene. 

Arki käytössä siis hameet, mekot ja housut. Hameissa ja mekoissakin, 

käytän ja suosin eri pituisia ja värejä. 
















   








ASUSTEET ovat AINA TÄRKEITÄ. Piste iin päälle. SIMPLE&Beauty. 

Tykkään käyttää myös erilaisia, erivärisiä ja pituisia Liivejä ja Hihattomia paitoja, kuin liivejä.





Tykkään etenkin kaula- ja ranne koruista, Korvakoruista ja Hiuskoruista.
Sormuksia en ole vähään aikaan käyttänyt.



KORUT. NILKAT. VARPAAT. 

Nilkka korutkin ja varvas sormukset, ovat kivoja näin kesän aikaan.
Nilkkaketjut joita olen ostanut, eivät ole olleet oikein kestäviä.


JUHLA TYYLI. Käytän asusteita ja koruja enemmän. SINÄ? 








NÄTIT. KIVAT. KYNNET. TYKKÄÄN Hoitaa&Hemmotella Itseäni. 

ENJOY LIFE&Living Day by Day...

Tykkään&NAUTIN kaikista Tyttöjen&Naisten pienistä kivoista&Näteistä jutuist....esim. Lakata Kynsiä.
Etenkin Käsien kynsiä. Valitsen ja vaihdan värejä, joka viikko Fiilisten mukaan.





ARKI TYYLI.
KENGÄT kertovat ihmisestä ja tyylistä.


Mielestäni myös Naisten Käsilaukku kertoo kantajastaa, ihmisestä ja tyylistä. 

NAISTEN KÄSILAUKKU on tärkeä, kaikenlaisen tavaran tarpeellisen ja tarpeettoman mukana kuljettamisessa.



MITKÄ ovat Sinulle tarpeellisia tavaroita Arkena kotona ja AINA mukanan Käsilaukussa?

MITÄ SINUN KÄSILAUKUSTA LÖYTYY?






MEIKIT. HIUKSET. HIUSKORUT.










ARKI. MINÄ. MEIKKAUS.

Meikkaan Arkisin vähemmän kuin, Viikonloppuisin ja juhlapävinä. Kotona olen yleensä NATUREL eli ilman meikkiä ja koti, mukavissa vaatteissa. SINÄ?

Minulle tärkeitä ovat hiuskoristeet ja kiinnikkeet. Silmälasit. Huulikiilto tai puna. PÄIVITTÄIN Käytössä. 

Kynsien hoito ja lakkaus välineet. Erilaiset rasvat, kasvoille, jaloille ja koko vartalolle. Harja, kampa, hiusfööni jne.


Nyt on KYNSISSÄ väri VALKOINEN. 

NÄTTI ja kiva Mini LÄPPÄRI, jolla tykkään kirjoitella,

 kun saa kirjoittaa oikeilla näppäimillä. 

Olen käyttänyt kirjoituskonetta, tietokonetta ja kirjoitellut myös työkseni, joten olen tottunut ja osittain rutionoitunut. Ja olen opetellut myös aikoinaan 10 sormijärjestelmän, siis osaan kirjoitaa useammalla sormella kuin vain kahdella. HYMY. 

I am grateful for my healthy body. I love life.





NAM. Kesän 1. IRTOJäätelö, Ihana&Herkullinen PEHMIS Ulkona KAUPUNGILLA, rannoilla, puistoissa ja luonnossa kaupungin sisällä. HYMY.
TYKKÄÄN. NAUTIN. Kävellen, puöräillen, katsellen, tutkien....SINÄ?


VESI on ihan liian kylmää....vielä....Meinasi Varpaat ja jalat jäätyä. HUIIIII.

ACatAikuinenNainen by Heini: VOGUE NEWS. FASHION. TRENDS. WORLD.  Enjoy SUMMERT...

MUISTA. APPRECIATE&BeYOU. YOU are AMAZING just You ARE.

MinunTYYLI&VALINTA. SINUN?



World. Simple&Slow....HealthyLIFE&Style. 

ENJOY LIFE&Living Day by Day...SMILE.

Ei kommentteja: