maanantai 3. elokuuta 2015

MUOTI. TRENDIT. UUTUUDET. VINKIT. IDEAT. KOTIMAA. MAAILMA.


MINÄ,TYYLI&MUOTI. 

1. ARKI....


TYKKÄÄN SHOPPAILUSTA. HYMY. UUDET LÖYDÖT. 





KIVAT TOPIT. 

Tykkään erilaisista topeista. Suosikkini topeista on, trikookankainen ja ohut olkaiminen, jossa on sisäpuolella vahvike rintojen kohdalla. Paras vaihtoehto meille Naisille, joilla on vartalon muotoja, kurveja ja Rinnat. HYMY. Valitettavasti kaupoista harvoin nykyisin löytyy. VINKKI. 


VINKKI.  KIVA pukea useampi toppi päällekkäin. Samanlainen tai eri mallinen tai kankainen.


NÄTTI. YKSINERTAINEN TOPPI. Kankainen, kukkakuosi ja napit edessä. 

Kiva. TYKKÄÄN.


ERILAISET JA ERI PITUISET HAMEET ovat MINUN JUTTU.





UUTUUDET, TRENDIT....MEIKIT, KYNSILAKAT jne. AINA KIINNOSTAVAT. 



LÖYSIN SHOPPAILLESSA. Kivat, nätin ja hyvin sopivat 2 uudet farkkushortsti. Kiva. TYKKÄÄN. 

Minulla on vakio kauppoja, myymälöitä ja verkkokauppoja, joista löydän oman tyylisiä vaatteita, tavaroita ja juttuja. EI tarvitse aina kierrellä kaikissa liikkeissä kun etsii ja tarvitsee jotain.

Onko Sinulla?



MINÄ&SHOPPAILU. MEKKO LÖYDÖT.



NÄTTI&YKSINKERTAINEN ARKI MEKKO.
Trikoota ja kivoja yksityiskohtia. Mukava päällä. KIVA. 




NÄTTI. YKSINKERTAINEN. KIVA MALLI.

YKSINKERTAINEN MEKKO MALLI. Nyt minulla on musta ja valkoinen.



KIVOJA, NÄTTEJÄ KORUJA JA MEIKKEJÄ.




KAUNIS. MUODIKAS. TRENDIKÄS. 


10 UUSI MEKKO MINUN TYYLINEN. KAUNIS JA KIVA. 

KAULA AUKKO TYYPPI&Yksityiskohdat. Voi käyttää mekkona ja tunikana.






...


Ei kommentteja: