maanantai 3. elokuuta 2015

MUOTI. TRENDIT. UUTUUDET. VINKIT. IDEAT. KOTIMAA. MAAILMA.

MINÄ. MUOTI&TRENDIT. OMA TYYLI.  

2. JUHLA. VIIKONLOPPU. 



TYKKÄÄN SHOPPAILUSTA. HYMY. 


HUIVIT JA MINÄ.



KAUNIS JA IHASTUTTAVA. En ole päässyt käyttämään vielä kuin kotona. Näyttää kivalta, tuntuu Naiselliselta ja hyvältä. HYMY.



HUIVIT. MINÄ&ASUSTEET.
Minä tykkään, nautin ja käytän erilaisia ja erikokokoisia huiveja. 

Huivit tuovat lisä piristystä, väriä ja tyyliä omaan pukeutumiseen.

Kausien mukaan, Kiedon niitä kaulaan, päähän ja hartoille. Suosikki huivejani ovat, yksinkertaiset, pitsit ja hapsut, kukkakuosit, musta-valkoiset ja yksiväriset. Koot, materiaalit ja muodot vaihtelevat. 







KAUNIS HUIVI sopii hyvin ja tyylikkäästi, uuden valkoisen mekon kanssa. 





SHOPPAILU&MINÄ.

Minä löydän parhaimmat vaatteet&asusteet ja ostokset...Kun vain katselen&tutkin kauppojen valikoimaa ja tavaroita, tuotteita.

Tämäkin ihana Pitsi Huivi&Bontso löytyi&osui heti silmiin ja tiesin Minun TYYLINEN. Ihanaa. Yleisesti käy niin ostoksilla....Ensin katselen  ja tutkin Internetin kautta. Lähden etsimään jotain tiettyä myymälöistä. Katselen ja kiertelen en löydä. Turhaudun, petyn ja mietin muita ratkaisuja....SINÄ?


Näyttää Nätiltä, Kivalta&Naiselliselta. Tuntuu hyvältä&Minun Tyyli...


ELÄMÄN NAUTINTOJA...KAUNIITA&YKSINKERTAISIA
IHANIA PIKKU JUTTUJA. NAISTEN&TYTTÖJEN JUTTUJA.

Tykkään&NAUTIN. HYMY. 

KÄDET, KENGÄT ja YLEIS SIISTEYS, TTYYLI&KOKONAISUUS kertovat IHMISESTÄ, PERSOONASTA&TYYLISTÄ.
YLEENSÄ MINULLA ON Kädet ja jalat hoidettuna. KYNNET AINA LAKATTUNA. Kesäisin myös varpaankynnet.




KOTIMAA. MAAILMA. TRENDIT. SEURAAN. 

POIMIN&KERÄÄN Itselle ja TYYLIINI SOPIVAT.


NAUTI Päivistäsi, Elämästä ja Muodista, Trendeistä!




Ei kommentteja: