keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

IHANIA, NÄTTEJÄ&KIVOJA PIKKU JUTTUJA. HYMY.
ENJOY&NICE DAY! SMILE. 


SUOMEN KESÄ JA VAIHTELEVAT ILMAT.


YKSINKERTAISTA&NAUTIN. Ihanaa Rauhaa, Auringonottoa ja Chillausta....muutama päivä voinut jo olla ulkosalla Suomessa. 

KESÄ. Ihana AURINKO&VALO. HELLE ja MINÄ.

HYMY.
Tämä on kiva ja hauska juttu, kuva idea. Löytynyt netistä. Tein oman version.
Tykkään Ananaksesta. SINÄ?





VANHA IDEA. UUSI HUIVI. 

Helteellä, TÄRKEÄ Suojata PÄÄ ja HIUKSET.

Käytössä ja kokeiltu, kiva ja toimii. Suojelee hyvin hiuksia ja päätä, liialta Auringonpaisteelta. 

Turbaanimalli pitää vielä kokeilla, kevyemmällä huivilla.





NÄTTI. KIVA. Uusi&TRENDIKÄS HUIVI IDEA. 

Löysin shoppailu reissulta, on jo käytössä.



Päähän laitettavia huiveja ja erilaisia hattuja, löytyy kauppojen valikoimista runsaasti mm. erilaisia ja värisiä.
Jokainen voi valita, itselle ja tyylilleen sopivan. Mitä Sinä VALITSET? 




VALMISTAUDU Auringonottoon.

JUO ja Varaa Kylmää vettä. Helteellä ja auringonottossa on Tärkeä Juoda riittävästi ja koko päivän ajan. Minä käytän 1.vesipulloa, jota täytän tarvittaessa. Kotona säilytän vesipulloa jääkaapissa.
Pelkkä VESI on parasta jano juomaa.
Toiset tykkäävät hiilihapollisista ja kivennäisvesistä, minä en. SINÄ?

RASVAA etenkin kasvot ja herkät vartalon alueet, ennen kuin menet aurinkoon. Minä rusketun hyvin, en tarvitse isoa suojakerrointa. Käytän yleensä 20, Aurinkorasvaa. Olen kokeillut erilaisia öljyjä ja rasvoja. Sumu aurinkorasvapullo on kätevä ja toimiva.


Minulla on aina vieressä pyyhe, tyyny ja rantasaronki. Iso huivi,  jolla voin tarvittaaessa suojata ihoa. 



NÄTTEJÄ. ERITTÄIN TÄRKEITÄ Auringonottossa. 

Aurinkorasva, huulikiilto tai puna, aurinkolasit ja rahapussi jos olet yleisellä rannalla. PARAS Auringnotto Bikinin yläosa, jota käyttämällä ei jää ylimääraisiä rusketusraitoja. Ostin viimevuonna. 
Minulla on useita ja erilaisia uimapukuja. Lisäksi minulla on useita bikineitä, sekä ylä että ala-osia, joita voi vaihdella ja yhdistellä keskenään. Tykkään. KIVA. SUOSITTELEN. 


 Shortsi vaihteoehtoja...


Käytän rannalla ja auringonottossa myös, hameita ja mekkoja.
Vaihtelu virkistää. HYMY. 




Minun kaksi Suosikkia. UIMAPUKU Vaihtoehtoa....Kivoja ja Nättejä. 

Käytän uidessa, Uimapukua. Käytän yleensä, uimapuvun alaosaa ja bikinien yläosaa auringonottossa. 

KIVA ja NÄTTI MALLI.
Valitettavasti minulta on varastettu kaksi kertaa kiva, samantyyppinen uimapuku Kylpylässä käydessäni.
Edellinen malli oli kivempi, edessä oli nätti nyöritys. En ole vielä löytänyt Ihan samanlaista, kaupoista tai verkkokaupoista.



MUOTI MAAILMAN Trendejä. Vinkkejä. 


PICS VOGUE.com NEWS Ideas...Like. ENJOY. 


ARJEN LUKSUSTA. VOGUE.com 

Minä ARKI KÄYTTÖ.
VOGUE.com 
 


Suomen kesä on lyhyt ja vaihtelevat ilmat. 

Tämän vuoden alku Kesä, on mennyt vaihtelevien säiden merkeissä.
Nyt kun on Lämmintä, kuumia ja Hellepäiviä pitää Nauttia Hetkistä&Helteestä ja ottaa kaikki irti.
Koskaan kun ei voi tietää kuinka kauan Helteet kestävät.

Minäkin olen ollut jo useamman päivän auringonotossa. Nautin. Tykkään. 
Varovasti, rauhallisesti ja hyvin suojaten, rasvaten ja pää varjoon, on  hyvä aloitella Auringonotto.

NAUTINNOLLISIA KESÄ&HELLEPÄIVIÄ! Hymy.


Tutustu ja Tutki. UUTISIA JA TRENDEJÄ. 



8 old-fashioned accessories that make a stylish new statement

MAAILMAN MUOTI, TRENDIT&UUTUUDET....

MINÄ Tykkään ja seuraan. 



Ei kommentteja: