torstai 16. heinäkuuta 2015

KOTI JA SISUSTUS. KOTOILU&VIIHTYISÄ KOTI. 

MINÄ&MinunTYYLI. 

SISUSTUS JUTTUJA. KYLPYHUONE PYYHKEET.

UUTUUDET. TRENDIT. IDEAT. LEMPIPAIKKA?


2/2 




PYYHKEIDEN KOOT? VALINNAT? Valitsen Käyttötarpeen mukaan.

Minun pitää uudistaa Kodin käyttö sisustustuotteita, mm. lakanoita ja pyyhkeitä. VÄRI JA KOKO VAIHTOEHDOT?

Näin aikuisena, olen kiinnittänyt huomiota Pyyhkeiden kokoon.
Yleensä pyyhkeet ovat 70 tai 80 cm leveitä ja 140 cm pitkiä. Ei ole mielestäni riittävä koko.
FINLYSONILTA löysin, nämä nätiti harmaan ja punasen pyyhkeetn.

Mielestäni on Parempi tämä REILU Koko 70 x 150 cm. Minä tykkään kietoa pyyhkeen ympärilleni ja liikua siinä, enkä pelätä, että pyyhe tippuu ja ei kestä päällä.
Ostin 2 isoa pyyhettä ja 4 pientä pyyhettä, jotka sopivat yhteen keskenään, vaikka eivät ole saman valmistajan. Parempi koko 30x50 cm mielestäni, kuin isompi.


Pyyhkeiden kokoon vaikuttaa tietystä mihin ja miten sitä käyttää. Mielestäni, asia on myös maku ja tyyli asia.

Pitäsi vielä ostaa vielä 2 isoa ja 4 pientä pyyhettä. Mitkä värit?




Reilu-kylpypyyhe Reilun kaupan puuvillaaReilu-käsipyyhe Reilun kaupan puuvillaaReilu-käsipyyhe Reilun kaupan puuvillaaReilu-kylpypyyhe Reilun kaupan puuvillaa

SUOMALAINEN DESIGN. 

FINLAYSONIN  valikoimista mm. tätä mallia löytyy, 9 eri väriä. HIENOA. 


http://www.finlayson.fi/tuotteet/kylpyhuoneen-sisustus/3/



MUUMI PYYHKEET. FINLAYSON. 

Pienet kasvo ja käsi pyyhkeet ovat ihania. Muumi pyyhkeet ja koko 30x50 cm on minun valinta ja mielestäni paras kasvo ja käsipyyheeksi.  Kerään ja tykkään käyttää, reippaita värejä.
En tykkää pelkistä mustista, liian synkkiä ja valkoiset taas ovat liian arkoja käytössä. Olen kokeillut vuosien varrella monenkokoisia ja värisiä pyyhkeitä.


Minulla on, myös ja keräilen Muumi tyynyliinoja erilaisia mm. tämä Ihastuttava ja Nätti Tyynyliina. 
Juhlamuumi-pussilakanasetti
Nämä pussilakana ja pyhkeet ovat myös Nättejä ja ihastuttavia. 
Ystävämuumit-käsipyyheLempimuumi-käsipyyhe

Tutustu, tutki lisätietoja ja erilaisia Muumi tuotteita.





KOTI. SISUSTUS. UUTUUDET. TRENDIT. IDEAT. 







 
Kaikenlaista säilytettävää riittää puutarhassa, parvekkeella ja pihalla.
 Joten tämä säilytys laatikko, Sopii minun sisutukseen ja tyyliin ja on lisäksi, Nätti ja toimiva.


KOTI. ASUNTOMESSUT 2015. TUTUSTU&TUTKI LISÄTIETOJA. 

UUSIA VINKKEJÄ, IDEOITA JA SISUSTUS JUTTUJA.

http://www.asuntomessut.fi/

KUVIA. BLOGEJA. PINTEREST. 


Tykkään&Seuraan. Katselen&Luen.  SUOSITTELEN. 




NAUTIN KOTOILUSTA. Viihdyn Kotona, Sisustan&puuhaillen. 

Minä viihdyn kotona, sohvalla ja keittiössä. 1. Keittiö, eteinen, kylpyhuone ja olohuone ovat tärkeät Minun kodissani. Yksinkertaista, Tyylikästä, viihtyisää, toimivaa ja kaunista, Minun Tyylisessä kodissa.
Rakastan ja viihdyn myös ulkosalla, mm. kaupungissa&maalla, rannoilla, puistoissa, puutarhoissa, pihoilla ja parvekkeilla.

KODIN SISUTUS SISÄLLÄ JA ULKONA. Sisustus jatkuu sisältä, ulkotiloihin.
Olen ESTEETIKKO&Nautin kaikesta kauniista ympärilläni ja ympäristössäni.
Viihdyn Kauniiden asioiden ja kivojen, vaihtelevien tekmisien keskellä, kukkien ja kasvien parissa puuhastellen ja leväten. Sinä?



NYKY MAAILMASSA ON TIETOTULVA. VALITSE?

LEMPIPAIKKA KOTONA?

Kaiken uuden tiedon, trendien ja uutuuksien maailmassa on Hyvä ja tärkeää välillä renotutua ja levätä. Mistä paikasta sinä tykkäät kotona ja viihdyt, sisällä ja ulkona?


Minäkin katselen ja tutkin, mietin ja rentoudun ja paneudun uudestaan ja uudestaan, mikä minua kiinnostaa ja miellyttää. Valitsen uutuuksista ja trendeistä, Itselle ja Omalle&Persoonalliselle tyylilleni sopivimmat, kauneimmat ja tyylikkäimmät. 


SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI Seuraamaan ja tutkimaan uutuuksia&trendejä. Katselmaan, tutkimaan ja vertailemaan Kauppojen, tavaratojen, erikoismyymälöiden ja verkkokauppojen valikoimia ja lajitelmia. TEE VALINTOJA Oman maun&tyylin mukaan.
SINÄ? 


NAUTI&TEE KODISTA VIIHTYISÄ. Nautitaan Kodista, Kotoilusta ja sisustamisesta, Suomen vaihtelevista säistä huolimatta! HYMY. 






Ei kommentteja: