keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

KOTI&SISUSTUS. ASTIAT. KATTILAT. 

MINÄ&MinunTYYLI. VIIHTYISÄ KOTI.


KOTI&KEITTIÖ. ASTIAT. KATTILAT. 

UUTTA. VANHAA. Yhdistellen. 


1/2




Decorate. Enjoy Home Life.LikeKastehelmi Kynttilälyhty  sitruunankeltainen Kastehelmi Kynttilälyhty  kirkas








KOTI ja KEITTIÖ ASTIAT. IITTALA DESING, Tyylikäs&Ajaton.


Minun VALINTA Ajaton ja tyylikäs Oiva Toikan, Kastehelmi sarjaa. 

KIRKAS LASI on minusta Paras, Yksinkertainen&Kaunis. 

Minulla on jo lautaset 17 cm, 2 kulhoja ja 2 jalallista kulhoa

 sekä kynttilä lyhdyt.


TYKKÄÄN. SUOSITTELEN.

FINLAND DESIGN. Classic. BEAUTY. Simple. Like. ENJOY. iittala.fi SMILE






Minun VALINNAT. IITTALA, AALTO LASIT.

Ajattomat&Tyylikkäät Aino AALTO Lasit. Kirkas LASI.

Minulla on Kotona&Käytössä, pienet ja isot. 

TYKKÄÄN. Nätit ja hyvät koot. 

Aino Aalto Tumbler 33 cl clear 2 pcs

MINUN KOTI&TYYLI.
Minusta Kirkas lasi, vaikka on eri IITTALAN sarjaa Aalto ja Toikka,
 sopivat ihan Kivasti ja tyylikkäästi yhteen. Mitä sinä ajattelet? 



Minulla on Kotona ja Keittiössä käytössä ja yhdistän, uutta ja vanhaa
  mm. astioita, laseja ja sisustus tavaroita. 
Kuten kuvassa. 






UUSI Arabia MUUMI MUKI, Muumitalo.
Kiva Muumi talo. Minulla on useita erilaisia Arabian, Muumi mukeja. Nättejä ja kestäviä arki käytössä.

Keräilen Kivoja ja nättejä Muumi juttuja ja astioita. 

Nyt olen jo katsellut, alkaisinko kerätä myös Muumi pikkulusikoita? Nehän sopisivat kivasti näiden Mukien kanssa vai mitä?





Tutustu, tutki ja IHASTU IITTALA DESING. Suomalaiseen Ajattomaan, Klassikko&Tyylikkääseen Muotoiluun. Myymälät&Verkkokauppa. Tykkään&Nautin Koti&Tyyli. SUOSITTELEN.



IITTALA. HACKMAN. ARABIA. FISKARS. DESINGN&CLASSIC.

Ajattomia, Kauniita&Tyylikkäitä. Laatu-hinta ok. 

https://www.iittala.fi/home/


UUSI IDEA. VINKKI. 




UUDET Minun Tabletit. Kivat ja Nätit. 



HACKMAN. AINA kattilat.

Ostin ensin 2 l kattilan, koe käyttöön kotiin. Olen ollut tyytyväinen, toimiva ja hinta-laatu suhde ok, joten ostin isomman 3 l kattilan. Minulla on vanhoja Hackamnin kattiloita, olen ollut tyytyväinen.
Minä käytän kotikokkailussa 2 ja 3 l kattiloita eniten. Ostan vielä myös 5 l kattilan myöhemmin, koska sitä tarvitsee harvoin.


HACKMAN. AINA KATTILAT. Koti&Keittiö. 

https://store.iittala.fi/search?text=hackman+aina


LUKSUSTA&FABULOUS THINGS. Omaan ARKI ELÄMÄÄN. 











UUSIA VINKKEJÄ. IDEOITA. MinunTYYLI&KOTI. 

Lehdistä. Nettisivuilta. Kaupoista. 







KOTI&SISUSTUS. TYKKÄÄN. TRENDIT. UUTUUDET. ASUNTOMESSUT.fi  PINTEREST.fi 


http://www.asuntomessut.fi/

Blooms by Natalie Bowen

NEWS. Trends.  FASHION World. VOGUE.com Magazines. Follow&ENJOY.Vogue Paris September 2013

...




Ei kommentteja: