tiistai 28. heinäkuuta 2015

MINÄ. MUOTI&TRENDIT. OMA TYYLI.


KOTIMAA. MAAILMA. TRENDIT. SEURAAN. 

POIMIN&KERÄÄN Itselle ja TYYLIINI SOPIVAT. 


MINÄ&TYYLI, MUOTI&ASUSTEET. 


1/2

ARKI TYYLI. 

KIVAT Uudet Valkoiset&Trendikkäät KESÄ asut ja asusteet.

HUIVEJA. Vanhaa ja uutta. Minun tyylillä, olen jo tarvinnut ja 

ehtinyt muutaman kerran käyttämään.



 

KESÄHATTU. Eipä ole päässyt vielä käyttämään. Suomen säät ovat olleet niin vaihtelevat tänä kesänä....mutta Onneksi Kesää on vielä jäljellä. HYMY.


TÄRKEÄT ASUSTEET. TAVARAT. 

Tykkään Käyttää hameiden lisäksi, helteillä myö shortseja. 

Tässä Auringontto tyyliä. Muutamia kertoja on jo päässyt nauttimaan Kesän valosta ja ihanasta lämmöstä, Auringonotosta. Tykkäätkö Sinä? 





KIVAT JA NÄTIT KESÄKENGÄT vanhat ja UUSI LAUKKU.

TYYLIKÄSTÄ&KAUNISTA. KENGÄT JA LAUKKU SAMANVÄRISET. 




MINUN TYYLIÄ.
Pitsiä. Kerrospukeutumista...Kivoja pikku juttuja. Kauniita yksityiskohtia. 





LEMPI KENGÄT JA LAUKKU nyt Kesällä.



Tänä kesänä on takki ollut tarpeen. Alku kesäsästä käytin vielä nahkatakkia.
Nyt ole käyttänyt ulkoilutakkia tai villatakkia. Mikä Sinun suosikki takki on? 




...



Ei kommentteja: