tiistai 28. heinäkuuta 2015

MINÄ. MUOTI&TRENDIT. OMA TYYLI.


KOTIMAA. MAAILMA. TRENDIT. SEURAAN. 

POIMIN&KERÄÄN Itselle ja TYYLIINI SOPIVAT. 


MINÄ&TYYLI, MUOTI&ASUSTEET. 

2/2


JUHLA&VIIKONLOPPU TYYLI. 


TYKKÄÄN KÄYTTÄÄ HAMEITA, erilaisia ja eri pituisia. 

MEKOT JA TUNIKAT OVAT KIVOJA MYÖS. Sinä? 



Tämä UUSI MEKKO ja vanhat kengät, ei ole ollut vielä käytössä.
Suomen kesä liian kylmä ja sateinen. 



1. TYYLI. 

KIVA&NÄTTI UUSI&TRENDIKÄS MEKKO/TUNIKA, PAITA JA TIUKAT FARKUT. SIROT KENGÄT. 





UUSI&NÄTTI MEKKO TAKANTA. 



JUHLA JA VIIKONLOPPU KENGÄT. 


KORKOKENGÄT. TÄRKEÄT. ASUSTEET. 

2. TYYLI  UUDET MAKSI HAME, PAITA JA HAPSU LIIVI. 

NÄTTI&KIVA. TYKKÄÄN. 




TYKKÄÄN  NEULEISTA& HAPSUISTA. KIVA LÖYTÖ LIIVI. Minulla on jo lyhythihainen neule-hapsu paita. 





MINÄ&TYYLI. 

AJATTELEN, MIETIN, KERÄÄN JA TEEN AINA KOKONAISUUKSIA, myös pukeutumisessa. 

Vaatteet, kengät, laukku. Lisäksi tärkeät asusteet ja korut, meikki ja hiukset. 



NÄTIT JA KIVAT KYNNET. Kruunaavat Kivan&Nätin Minun Tyylin, kokonaisuuden. 




TYYLIKÄS JA KAUNIS KOKONAISUUS IHMISESSÄ&PUKEUTUMISESSA, on minun mieleinen yhdistelmä. PERSOONALLINEN ON HYVÄ ASIA. Yksinkertaista&Kaunista, kaikki osat sopivat toinen toisiinsa. 

Näyttää hyvältä ja tuntuu Kivalta. HYMY.




Ei kommentteja: