keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

MINUN TYYLI, KOTI&PUUTARHA/PARVEKE.


3/3

MINÄ,TYYLI&KOTI. 1.

NAUTIN&TYKKÄÄN KOTOILUSTA, SISUSTAMISESTA JA VIIHTYISÄSTÄ JA TYYLIKKÄÄSTÄ KODISTA. 













 











 








KAUNIIT, MAKEATA&IHANAT MANSIKAT. Mansikoita voi laittaa parvekkeelle amppeleihin tai ruukkuihin. Pihalla ja puutarhassa suoraan myös maahan. Minulla on ollut kaikissa vaihtoehdoissa. TYKKÄÄN. Nautin. SINÄ. 



KAUNIIT&YKISKERTAISET KÄHRÖT. 

Tykkään erilaisista Köynnöskasveista ja kukista esim. Kähröistä. Voi istuttaa maahan tai ruukkuihin. Minun KÄHRÖ VALINTA. Nätti. TYKKÄÄN. 

SIEMENET.
Siemenet, jotka itävät ja kasvoivat hyvin. Minun Ihanat TUOKSUHERNEET.
Muiden kohdalla, on vähän niin ja näin. Tulos? KAIKKI Kauppojen ja myymälöiden SIEMENET EIVÄT IDÄ ja KASVA. TosiASIA.

Kokeilemalla ja yrittämällä uudestaa ja uudestaan, joka vuosi. Näkee, Huomaa ja oppii tekemällä, mitkä ovat hyviä omassa puutarhassa ja parvekkeella ja mitkä eivät. Myös Kasvupaikka ja kastelu vaikuttavat siemenien itämiseen ja kukkien, taimeninen kasvamiseen ja menestymiseen omassa kodissa, parvekkeella ja puutarhassa.

Voin kertoa omasta vuosien, vuosikymmenien kokemuksesta, että paras tapa oppia on kokeilemalla ja yrittämällä uudestaan. PUUTARHAIHMISENÄ olemisen osa viehätystä on, ettei voi koskaan tietää miten kukat ja kasvit viihtyvät, kasvavat ja menestyvät. Kiehtovaa on seurata kasvua ja kehitystä, hoitaaa puutarhaa päivittäin, siemeniä, kukkia ja kasveja. Olen harrastanut Kukkia ja kasveja, Puutaha elämää lapsuudesta asti myös. ULOKILMA IHMINEN kun olen ja tykkään oleilla, puuhastella kotona ja ulkona, pihalla, puutarhassa ja parvekkeella jne. SINÄ?


KUKAT JA KASVIT PARHAIMMASSA LOISTOSSAAN NYT. Istuttamisesta on mennyt jo aikaa....




SISUSTUS&MINÄ. PIENIÄ. IHANIA. YKSITYISKOHTIA....

...


Ei kommentteja: